Service Abonnement

Wilt u zo min mogelijk zorgen hebben over het onderhoud of bent u niet zo gereedschapsriemhandig? Dan kunt u een deel van het onderhoud waar u als huurder van Rondom Wonen verantwoordelijk voor bent, uitbesteden aan ons. Dat doet u met het Service Abonnement.

Reparatie van een lekkende kraan en het vastzetten van een loszittende wastafel zijn voorbeelden van reparaties waar u met het Service Abonnement niet meer naar om hoeft te kijken. Het enige wat u hoeft te doen is het Aanmeldformulier Service Abonnement bij Rondom Wonen in te leveren. In de brochure Onderhouds ABC ziet u wat onder het Service Abonnement valt.

Hoe werkt het?

Voor slechts € 6,00 per maand kunt u gebruik maken van de voordelen van het Service Abonnement. Daarnaast betaalt u eenmalig € 35,00 entreekosten. Het Service Abonnement gaat in op de dag van ontvangst van het aanmeldformulier en betaling van de entreekosten. De maandelijks te betalen abonnementskosten worden gelijk met de huur geïncasseerd. Het Service Abonnement gaat u aan voor minimaal 1 jaar, daarna is het abonnement per maand opzegbaar.
De entreekosten worden niet in rekening gebracht als u bij het ondertekenen van de huurovereenkomst gelijk een Service Abonnement afsluit.
Heeft u geen Service Abonnement afgesloten en belt u met een reparatieverzoek dat binnen het Service Abonnement valt, dan kan u zich alsnog schriftelijk abonneren. Nadat het aanmeldformulier is ontvangen en de entreekosten betaald zijn, wordt de reparatie kosteloos uitgevoerd. De entreekosten van € 35,00 betaalt u op ons kantoor per pin.

Goed om te weten

Onderhoud en vervanging van een door de huurder ‘Zelf Aangebrachte Voorzieningen’ (ZAV) is altijd voor rekening van de huurder. Ook het onderhoud aan en vervangen van geplaatst meerwerk in de nieuwbouw (wat bij aanvang van de huur is betaald door de huurder) valt onder rekening van de huurder.

Aanmelden?

Wilt u zich aanmelden voor het Service Abonnement? Maak dan gebruik van het
Aanmeldformulier Service Abonnement.