Nieuwsbrief juli is uit!

Komt u in aanmerking voor huurtoeslag? Wat gaat Rondom Wonen bouwen in Pijnacker? Hoe pakt u overlast aan?
U leest er alles over in onze nieuwsbrief.

Glasvezel in Delfgauw

De gemeente Pijnacker-Nootdorp heeft met KPN afgesproken dat zij glasvezel mag aanleggen in de gemeente Pijnacker-Nootdorp.
Zij starten hiermee in Delfgauw.
De KPN vraagt daarna aan alle bewoners of zij een abonnement met hen willen afsluiten.

Rondom Wonen heeft contact met de KPN.
Wij weten van hun plannen. Bij appartementen zorgen wij dat de KPN op de juiste manier de kabels aanlegt.
Ook mogen zij van Rondom Wonen een glasvezelpunt in de meterkast van de woning maken.  

Een abonnement bij KPN is uw eigen beslissing.
Wat hier wel bij hoort is een wandcontactdoos in de meterkast voor het modem. Die maakt de KPN niet en is voor eigen rekening.
Het uitbreiden van de elektrische installatie, zeker in de meterkast, is alleen toegestaan door een erkend installateur.
Realiseert u zich dat dit kosten met zich meebrengt! De hoogte hiervan kunt u opvragen bij één van de lokale Elektro-installateurs.

 

 

Reparatieverzoeken melden

Reparatieverzoeken kunt u doorgeven op twee manieren:

  1. via uw eigen portaal Mijn Rondom Wonen. Hier kunt u 24/7 uw reparatieverzoek melden en ook meteen inplannen.
  2. telefonisch van maandag tot en met donderdag tussen 08.00-12.00 uur  op (015) 362 0520 (kies voor optie 1)
    Buiten deze openingstijden kunt u alleen voor spoedeisende reparaties bellen met bovengenoemd telefoonnummer.
    U wordt dan doorgeschakeld naar een externe storingsdienst.

Op onze pagina ‘Reparatie en Onderhoud’ treft u verdere informatie over o.a. elektrastoringen, glasschade of CV-storingen.