Ik huur een woning

Mensen Op De Bank

In uw woning wilt u zich écht thuis voelen. Daarom zetten we ons daarvoor in. Een goede dienstverlening hoort daarbij.

Bij Rondom Wonen kunt u veel zaken zelf online regelen.

Mijn.rondomwonen.nl

De huurders van Rondom Wonen hebben een eigen persoonlijke pagina. Via https://mijn.rondomwonen.nl/ of via de speciale knop op onze website (rechts bovenin) kunt u eenvoudig uw eigen gegevens inzien en bijvoorbeeld een reparatieverzoek indienen. Een account maken is makkelijk en daarna kunt u direct aan de slag.

U kunt inloggen met uw eigen, bij Rondom Wonen bekende, emailadres. Via de link ‘Wachtwoord vergeten’ wordt de eigen pagina geactiveerd.

Is het emailadres niet bekend bij Rondom Wonen of lukt het niet? Of heeft u andere zaken waar u mee geholpen wilt worden. Bel ons dan gerust. Ons team is bereikbaar via (015) 362 05 20 of via info@rondomwonen.nl. Wij helpen u graag verder!

Heeft u een reparatieverzoek?

U kunt naar mijn.rondomwonen.nl. Hier kunt u uw reparatieverzoek indienen en gelijk een afspraak maken, ook zonder account.

Alles over huur?

Wilt u meer weten over uw huur, huurbetaling of wilt u misschien uw huur opzeggen. U vindt dit onder Mijn Huur. Ook kunt u rechtstreeks via mijn.rondomwonen.nl uw huur betalen via Ideal.

Wilt u achterliggende informatie?

Dit kunt u vinden door op het betreffende onderwerp te klikken op deze website. Ook kunt u uw vraag of zoekwoord intypen in de zoekbalk.

Heb je vragen?

Wij helpen je graag persoonlijk.
Neem contact met ons op:

Of regel veel zelf 24/7 via ons klantportaal .
Natuurlijk kunt u ook ons contactformulier invullen.